Website of webshop doorontwikkelen

Continuous development

Doorontwikkelen met jouw WordPress website of webshop

Nu je website of webshop live staat, begint het pas echt leuk te worden. Een goed product is nooit klaar, omdat jouw bedrijf, klanten en alles daaromheen veranderd. Om relevant en concurrerend te blijven is het belangrijk om te blijven mee bewegen.

Er zijn diverse aspecten van doorontwikkeling waar je aan kunt werken, zoals functionele uitbreidingen, integraties met andere systemen en optimalisatie van snelheid en prestaties. Door deze aspecten te verbeteren en digitale kanalen volledig te integreren, vergroot je niet alleen je slagvaardigheid maar verbeter je ook de klantervaring, wat leidt tot kostenbesparingen en hogere omzet. Kortom, het draait allemaal om het versterken van je digitale visitekaartje om beter zichtbaar en vindbaar te zijn voor je unieke doelgroep.

Voordelen van doorontwikkeling

Hogere conversie

Met doorontwikkeling kunnen we de focus leggen op het verhogen van de conversieratio. Hierdoor zorg je ervoor dat jouw website een krachtig instrument wordt én blijft voor het genereren van waardevolle conversies.

Verbeterde gebruikerservaring

Doorontwikkeling stelt je in staat om de gebruikerservaring continu te verbeteren, wat resulteert in tevredenheid bij bezoekers en hogere conversies.

Flexibiliteit en schaalbaarheid

Doorontwikkeling maakt het gemakkelijk om nieuwe functies toe te voegen en de website te schalen naarmate de behoeften van je bedrijf evolueren, waardoor je aanpassingsvermogen wordt vergroot.

Hogere prestaties en snelheid

Doorontwikkeling biedt de mogelijkheid om de prestaties en laadsnelheid van je website continu te optimaliseren, wat resulteert in een verbeterde gebruikerservaring en hogere klanttevredenheid.

Hoe gaan we te werk?

Wij houden van overzicht, daarom zorgen wij bij doorontwikkeling altijd voor een task management tool waarin alle wensen op de juiste manier worden vastgelegd. We werken met prioriteiten zodat de belangrijkste taken voorrang krijgen en doen dit altijd in nauw overleg met de klant.

We zorgen voor een vast aanspreekpunt voor al je vragen. Op basis van de behoeftes plannen we periodieke meetings in. Dit kan elke week, maand of kwartaal. Hierin blikken we terug op de afgelopen periode, bespreken we de openstaande backlog en kijken we naar de doelen voor de komende periode.